nedeľa 9. augusta 2015

1RECENZIA na výrobky: Astor

Ahoj!
Rozhodla som sa vytvoriť rad príspevkov ktoré sa budú týkať recenzii na rôzne výrobky. Začínam výrobkami od značky ASTOR. Značku astor považujem za jednu z kvalitnejších a viac hodnotných značiek čo sa týka výrobkov. Tak ako každý si aj ja niekedy kúpim niečo od značky astor,no nie vždy mi zapasuje konkrétny výrobok. 
Poďme na to.







ASTOR Skin Match Care BB Cream 

Tento BB cream by som ani nenazvala BB creamom pretože má konzistenciu ako normálny makeup. Čo sa týka vône, vonia mi lepšie ako hocijaký iný makeup a pripomína mi krém na opalovanie. Je to odtieň 200 nude a je neskutočne tmavý čiže sám ho nosiť nemôžem, miešam. Cenu Vám povedať neviem pretože som ho kúpila v zľave spolu so špirálou ktorú vám sem taktiež dám. Inak sa mi tento produkt páči asi 6,5/10. :)



ASTOR Big & Beautiful Style Muse

Pri tejto špirále ma najviac zaujala štetinka. Vyskúšala som ju a celkom ma sklamala pretože sa mi s ňou zlepujú mihalnice. Ak si však tie mihalnice s nejakou starou štetinkou rozdelím je to v pohode. Pracuje sa s ňou celkom fajn, odtieň je čierny a výdrž taktiež super. 8/10. :)


ASTOR Skin Match Twist Concealer Run



Tento korektor je vážne super! Krycia schopnosť super, vôňa super, konzistencia taktiež. Farba mi sadla čiže s tou som taktiež spokojná a cena 3,50€, čo som sa aj čudovala pretože aj od Catrice bol korektor drahší. 10/10, určite odporúčam! 



Takže dúfam že sa vám môj príspevok a dovidenia nabudúce, nezabudnite užívať leto! 
Papa :)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára