sobota 18. júla 2015

Summer outfits

Ahojte :)
Veľa z vás mi na Ask.fm písalo že je na mojom blogu málo outfitov, tak som sa rozhodla že to zmením a postnem vám sem moje 3 obľúbené outify.

Make-up: Śtetce - Ebelin (očné tiene)
                               Oriflame (bronzér)
                               Essence (púder)
                               Mary Kay (make-up)
                   Make-up - Dermacol (na vyrážky) odtieň 211
                                      Avon odtieň Almond
                                      Astor odtieň 200 Nude
                   Púder - Avon ideal flawless Odtieň Fair
                   Bronzér - Avon LUXE odtieň Warm Glow
                   Oči - Očná linka s-he 
                            Špirála Yves Rocher Sexy Pulp odtieň Noir
                            Očné tiene - ???


Začnem outfitom ktorý som nazvala Lazy night with friends



Teplákové šaty - NewYorker
Topánky - Miss Fiori
Okuliare - Six
Náramok - Shambala
Pery - rúž Miss sporty 022 Nude a lesk na pery oriflame


Soft and perfect


Tričko - NewYorker
Jeansy - Terranova
Žabky - Altero
Kabelka - Elisabetta Franchi
Rúž - H&M love that pink

Soft elegant



Top - C&A
Sukňa - H&M
Kabelka - Reserved
Sandálky - CCC
Rúž - Essence 08 Colour rush

Dúfam, že sa vám môj príspevok páčil.
Ahojte a pekný víkend! :)

INSTAGRAM: kristinavanekova
Ask: KixieBieber 
Youtube: Kristína Vaneková
Snapchat: smiley_kristine





1 komentár: