štvrtok 16. júla 2015

TAG: What makes me me

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila príspevok !TAG! s názvom what makes me me, alebo inak čo ma robí mnou! Dúfam že sa vám môj príspevok bude páčiť.

1. Kedy som sa narodila a koľko mám rokov?
Narodila som sa 25.9.´98 čiže mám 16

2. Koľko meriam? 
172 cm

3. Akú školu navštevujem?
Stredná zdravotnícka škola v Nitre/farmaceutický laborant

4. Aké sú moje záľuby?
Volejbal, Badminton, Plávanie...

5. Mám súrodencov?
2 sestry

6. Obľúbené obchody?
H&M, Pull&Bear,

KEBY SI MÁM VYBRAŤ:

1. Rúž alebo Lesk?
Rúž

2. Zima alebo Leto?
Leto

3. NewYorker alebo H&M?
H&M

4. Legíny alebo Jeansy?
Jeansy

5. Blond alebo Brunet?
Brunet

6. Essence alebo Astor?
Astor

Dúfam že sa vám môj príspevok páčil!
Veselé leto, papa :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára